Z novim letom 2021 na Tirolskem uvajajo prepoved nočne vožnje za tovorna vozila, a to ne bo veljalo za vozila na UZP/LNG oziroma utekočinjen zemeljski plin...
V oktobru je v Amsterdamu potekala konferenca o vlogi LNG in je povezova tako tehnično kot prodajno stroko. Razprava se je dotikala področij: kako povečati uporabniško izkušnjo, ekološki razvoj in gospdarski napedek ....
MERITVE IZPUSTOV PRI VOZILIH NA LNG NIŽJE KOT V PRIMERU TOVORNJAKOV NA DIZEL
Študija NGVA Evropa pokazala do 60 % nižje emisije NOx pri tovornjakih na plin kot v primeru tistih na dizel. Agencija je v obdobju dveh let izvajala obsežno eksperimentalno kampanjo, ki je z obsežnimi meritvami pokazala...
PREDSTAVITEV TOVORNIH VOZIL IN POLNJENJA Z LNG ZA PREVOZNIKE
20. junija je v Sežani potekal "LNG work shop", ki je nastal v partnerstvu Iveco Benussi Slovenija, podjetja Butan plin ter revije Kamion&Bus. Dogodek je bil priložnost, da prevozniki spoznajo LNG - alternativo med pogonskimi gorivi ter možnosti za nakup vozil na LNG. Sodobna vozila na plinski pogon imajo velik domet ...
NA KONFERENCI O KROŽNEM GOSPODARSTVU TUDI O PLINU V TOVORNEM PROEMTU
Mednarodne konference o krožnem gospodarstvu Circular Change, ki je 16. in 17. maja potekala v Mariboru, se je udeležila tudi družba Butan plin skupaj s skupino SHV Energy. Cilj osrednjega evropskega dogodka na temo krožnega gospodarstva je povezovanje deležnikov, predstavitev dobrih praks in obvladovanje podnebnih sprememb...
Podjetje Sigr Bizjak iz Jesenic je v uporabo prevzelo prvi vozili znamke Volvo s pogonom na utekočinjen zemeljski plin (LNG). Nova vozila in interese proizvajalcev ter prevoznikov v Sloveniji pozdravljamo tudi v okviru projketa SiLNG...
Tudi mi smo se udeležili dogodka Srečanje prevozniških družin, ki je letos potekalo v Ajdovščini. Zbranim večjim prevoznikom iz Slovenije smo predstavili UZP kot čistejšo alternativo med pogonskimi gorivi ...
PREDSTAVITEV TREH NOVIH VOZIL PREVOZNIKA KLEMEN TRANSPORT
Predstavitev novih vozil Iveco Stralis NP za katere se je med prvimi v Sloveniji odločil prevoznik Klemen Transport. Tovorna vozila so že na poti v Sloveniji in tujini, polnijo jih na LNG črpalki v Sežani...
PREVOZNIK KLEMEN TRANSPORT Z NOVIMI TOVORNJAKI NA LNG
Podjetje Klemen Transport verjame v prihodnost sodobne alternative med pogonskimi gorivi, zato so prevzeli tri nova vozila, ki jih poganja utekočinjen zemeljski plin.
Slovenija ima registrirano prvo rabljeno tovorno vozilo na utekočinjen zemeljski plin. Slednje je izvedlo prevozništvo Škerget iz Boračeve pri Radencih, ki ima dolgoletno tradicijo.
V SEŽANI SMO URADNO OTVORILI PRVO STACIONARNO ČRPALKO NA UZP V SLOVENIJI
Evropska komisarka za promet Violeta Bulc ter minister za infrastrukturo Peter Gašperšič sta v Sežani pozdravila pomembno pridobitev za regijo – odprtje črpalke za UZP.
KMALU ODPRTA PRVA STACIONARNA UZP POLNILNICA ZA TOVORNI PROMET
Družba Butan plin v okviru evropskega projekta Connecting Europe Facility (CEF) vzpostavlja mrežo polnilnih mest na utekočinjen zemeljski plin (UZP). V Sežani se konec januarja obeta otvoritev prve SiLNG stacionarne črpalke za utekočinjen zemeljski plin (UZP).
ANKETA "Alternativna pogonska goriva v cestnem tovornem prometu"
Ker bomo na slovenskem trgu kmalu ponudili novo alternativo med pogonskimi gorivi, nas zanimajo stališča oziroma mnenje prevoznikov o možnostih uporabe alternativnih pogonskih goriv v cestnem tovornem prometu...
UDELEŽILI SMO SE KONFERENCE »CONNECTING EUROPE« V TALINU
V Talinu je potekala konferenca za prometno povezovanje Evrope oz. "Connecting Europe", katere se je udeležila tudi družba Butan plin kot izvajalka programa SiLNG – za vzpostavitev polnilnih mest na UZP za tovorni promet v Sloveniji in na Hrvaškem. Preberi več
PREDSTAVITEV LNG KOT SODOBNE ALTERNATIVE ZA TOVORNI PROMET NA ADRIATIC CLEAN CITY FORUM – ACCF’17
V okviru foruma, ki je potekal v Ljubljani, so deleženci predstavili projekte krožnega gospodarstva in konkretne pobude za razvoj trajnostnih in predvsem okolju prijaznih praks na različnih področjih.
LNG JE ODGOVOR NA EVROPSKO STRATEGIJO UVEDBE ALTERNATIVNIH POGONSKIH GORIV
Uporaba LNG prinaša izjemne makro-ekonomske prihranke.
Aktualna evropska zakonodaja zahteva znižanje emisij toplogrednih plinov in to za 20 % do leta 2020 in 40 % v skladu z Direktivo 94/2014/EU o oblikovanju alternativnih goriv in potrebne infrastrukture.
Po podatkih združenja evropskih avtomobilskih proizvajalcev ACEA naj bi tovorni promet v Evropi le še naraščal in naj bi sektor v naslednjih 25 letih zrasel za 60 %.